Începând cu acest sezon de trekking, Dryfood.ro vine cu un alt ambalaj, cu zeci de produse noi, atent alese pentru orice ieșiri în natură.
Principala schimbare față de interfața anterioară este legată de trecerea la platforma de ecommerce Shopify, decizie care nouă, celor din spatele Dryfood, ne ușurează și fluidizează mult activitatea. Iar asta, suntem siguri, se va vedea și în interacțiunea cu clienții noștri. În primul rând, site-ul arată mai bine, e mult mai coerent și ușor de folosit.
Am introdus multe filtre de căutare, menite să ajute utilizatorul să ajungă în câteva secunde la exact tipul de produse căutat. Printre avantajele aduse de noua platformă se numără optimizarea pentru accesarea de pe mobil (care aduce peste 50% din vânzările Dryfood), viteza mult mai bună de încărcare a paginii și fluxul de cumpărare muuult simplificat. De asemenea, noile funcții ne permit să afișăm de câte ori un produs este pe punctul de a fi epuizat din stoc, ceea ce elimină posibilitatea de a comanda mâncăruri ce nu se mai găsesc în depozit.
Credem că aceste funcții vor fi de ajutor, în condițiile în care în ultimul an numărul de produse din catalogul Dryfood a crescut cu aproape o treime, până la 400 de produse: două treimi din acestea sunt porții de mâncare la plic, valabile cca 4 ani și perfecte pentru trasee montane și vacanțe la cort, iar restul sunt conserve cu termen de valabilitate cuprins între 15 și 25 de ani și produse terapeutice - batoane care acoperă necesarul zilnic de calorii și nutrienți esențiali al unui adult.